اطلاعیه امتحانات
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
1- امتحانات طبق برنامه امتحانی اعلام شده در کارت ورود به جلسه ( از سامانه هم آوا دریافت گردد ) در ساختمان شماره 2 برگزار خواهد شد. محل آزمون و شماره صندلی دو روز قبل از شروع امتحانات مجددا از سامانه کنترل شود.
2- عدم شرکت در جلسه امتحان به منزله غیبت در امتحان محسوب و نمره آن درس صفر لحاظ می گردد. در صورتی که دانشجو بنا به دلایل موجه (بیماري، حوادث غیر مترقبه و ...) امکان حضور در جلسات امتحانی را نداشته باشد می بایست حداکثر یک هفته بعد از امتحان مستندات خود را به آموزش تحویل دهد.
3- همراه داشتن کارت ورود به جلسه (دارای مهر واحد مالی) و کارت دانشجویی در تمامی امتحانات الزامی می باشد.
4- امضا لیست حضور و غیاب در هر جلسه امتحانی الزامی است و عدم امضا آن غیبت در امتحان منظور می گردد.
5- با توجه به اینکه امتحانات حضوري می باشد خواهشمند است حداقل 15 دقیقه قبل از شروع هر آزمون در محل آزمون حضور داشته باشید. درب سالن راس ساعت مقرر بسته خواهد شد ، در صورت تاخیر، از شرکت دانشجو در آزمون جلوگیري می شود.
6- قبل از ورود به سالن امتحانات لطفا وسایل اضافی خود را به اتاق امانات تحویل دهید.
7- همراه داشتن هر گونه وسایل غیر مجاز (کیف ، برگه، جزوه، کتاب، گوشی همراه و ساعت هوشمند به هر شکلی خاموش یا روشن و ...)در جلسه آزمون تخلف محسوب شده و استفاده از آن تقلب محسوب می گردد.
8- هرگونه جابه جایی وسایل اعم از کتاب قانون، جزوه و ... جایز نمی باشد. (کتاب قانون دارای حاشیه نویسی ممنوع می باشد)
9- با توجه به آیین نامه انضباطی در صورت محرز شدن هر گونه تقلب مراتب صورتجلسه و مطابق قانون برخورد خواهد شد. . " آموزش"
اطلاعیه امتحانات
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
1- امتحانات طبق برنامه امتحانی اعلام شده در کارت ورود به جلسه ( از سامانه هم آوا دریافت گردد ) در ساختمان شماره 2 برگزار خواهد شد. محل آزمون و شماره صندلی دو روز قبل از شروع امتحانات مجددا از سامانه کنترل شود.
2- عدم شرکت در جلسه امتحان به منزله غیبت در امتحان محسوب و نمره آن درس صفر لحاظ می گردد. در صورتی که دانشجو بنا به دلایل موجه (بیماري، حوادث غیر مترقبه و ...) امکان حضور در جلسات امتحانی را نداشته باشد می بایست حداکثر یک هفته بعد از امتحان مستندات خود را به آموزش تحویل دهد.
3- همراه داشتن کارت ورود به جلسه (دارای مهر واحد مالی) و کارت دانشجویی در تمامی امتحانات الزامی می باشد.
4- امضا لیست حضور و غیاب در هر جلسه امتحانی الزامی است و عدم امضا آن غیبت در امتحان منظور می گردد.
5- با توجه به اینکه امتحانات حضوري می باشد خواهشمند است حداقل 15 دقیقه قبل از شروع هر آزمون در محل آزمون حضور داشته باشید. درب سالن راس ساعت مقرر بسته خواهد شد ، در صورت تاخیر، از شرکت دانشجو در آزمون جلوگیري می شود.
6- قبل از ورود به سالن امتحانات لطفا وسایل اضافی خود را به اتاق امانات تحویل دهید.
7- همراه داشتن هر گونه وسایل غیر مجاز (کیف ، برگه، جزوه، کتاب، گوشی همراه و ساعت هوشمند به هر شکلی خاموش یا روشن و ...)در جلسه آزمون تخلف محسوب شده و استفاده از آن تقلب محسوب می گردد.
8- هرگونه جابه جایی وسایل اعم از کتاب قانون، جزوه و ... جایز نمی باشد. (کتاب قانون دارای حاشیه نویسی ممنوع می باشد)
9- با توجه به آیین نامه انضباطی در صورت محرز شدن هر گونه تقلب مراتب صورتجلسه و مطابق قانون برخورد خواهد شد. . " آموزش"
کلیه دانشجویان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال از تاریخ یکشنبه 20/03/1403 با مراجعه به پرتال دانشجویی هم آوا و با استفاده از رمز ورودی خود، نسبت به ارزشیابی نیمسال جاری و سپس نمایش و چاپ کارت مربوطه اقدام نموده و صحت کلیه موارد درج شده در کارت را با تائیدیه ترم خود تطبیق دهید.
لازم به ذکر است دانشجویان محترم جهت تسویه حساب مالی تا تاریخ 20 خرداد 1403 فرصت دارند، نسبت به پرداخت بدهی شهریه خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تسویه حساب تا تاریخ فوق، علاوه بر مسدود شدن پرتال شما ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نیز وجود نخواهد داشت.
تذکر:
"مدیریت آموزش"
احتراماً با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته از جانب موسسه اشراق بمنظور پاسخدهی بهینه به دانشجویان حکیمان و همچنین رسیدگی و پاسخدهی به دانشجویان اشراق مقرر گردید از مورخه 18/02/1403 مطابق برنامه ریزی انجام شده زمان پاسخدهی به دانشجویان حکیمان صرفاً از ساعت 11 صبح الی 15 بعدازظهر از یکشنبه تا چهارشنبه باشد . لذا خواهشمند است جهت انجام کلیه امور صرفاً در زمانهای تعیین شده مراجعه نمائید.ضمناً از پاسخگوئی در خارج از زمانهای اعلام شده معذوریم.
معاونت آموزش
قابل توجه کلیه دانشجویان ، اساتید و مراجعین محترم
ساختمان شماره 1 (ساختمان اداری) در روز چهارشنبه 1403/02/05 از ساعت 7:30 الی 12 تعطیل می باشد .
دانشجویان و اساتید توجه فرمایند کلیه کلاس ها و دایر و ساختمان شماره 2 کلاس ها فعال می باشد .
نحوه درخواست ثبت وام دانشجویی
با مرور گرنسخه جدید firfox وارد سامانه bp.swf.ir شوید .
اگر دانشجویان ورودی سال جدید هستید و قبلا وام دریافت ننموده اید .
وارد ثبت نام دانشجویان جدید شده
اطلاع درخواست شده را تکمیل نمایید.شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام خود شخص باشد.
بعد از تکمیل اطلاعات بالا پیامک زیر برای شما ارسال می گردد.که میبایست منتظر تایید موسسه بمانید.
بعد از دریافت پیامک با محتوای "دانشجوی گرامی اطلاعات مقطع تحصیلی شما در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت گردید جهت اطلاع به پرتال دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمائید "
مجدداً وارد سامانه bp.swf.ir شوید
نام کاربری و رمز عبور شما کد ملی می باشد.
بعد از وارد شدن به سامانه نسبت به تغییر رمز اقدام نماید.
قابل توجه دانشجویان جدید و قدیم : وارد قسمت درخواست وام شده و اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمائید.
بعد از ثبت درخواست پیام زیر برای شما مشاهده می شود که می بایست منتظر تایید موسسه بمانید.
بعد از ثبت درخواست نسبت به تحویل مدارک (سند تعهد محضری و فرم مربوطه ) به واحد امور دانشجویی خانم شریفان مراجعه نمائید.