All for Joomla All for Webmasters

اطلاعیه شماره 1 وام دانشجویی

قابل توجه کلیه دانشجویان متقاضی وام

سایت صندوق رفاه برای ثبت نام متقاضی وام از روز پنج شنبه مورخه 9 آبان ۱۴۰۱ تا ۲۶آبان  فعال می باشد .لذا دانشجویان محترم که متقاضی  وام تحصیلی می باشند  به سایت مراجعه نمایند .

 دانشجویان با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرسhttp://bp.swf.ir   میتوانند تقاضای خود را ثبت نمایند.

یادآوری 👈👈👈 دانشجویانی که برای بار اول ثبت نام میکنند به اطلاعیه شماره 2 توجه داشته باشند وطبق اطلاعیه کلیه مدارک خواسته شده را بعداز تکمیل وانجام امور قانونی ، سریعا به امور دانشجویی تحویل نمایند و دانشجویانی که قبلا وام دریافت نموده اند فقط ثبت نام نموده ونیازی به مدارک جدید نمیباشد.

شماره تماس  امور دانشجویی موسسه 7-05832285702 داخلی 121 خانم شریفان

مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان ارشد مبلغ 30.000.000 ریال

دانشجویان کارشناسی مبلغ 15.000.000 ریال

💫نکات مهم قابل توجه💫

دانشجویان مقاطع (کارشناسی ناپیوسته و ارشد ) می توانند تا ترم ۴ متقاضی وام تحصیلی باشند .

اما دانشجویان کارشناسی پیوسته به دلیل طولانی بودن دوره تحصیل میتوانند تا ۸ ترم متقاضی وام تحصیلی باشند.

کلیه وام ها مبلغ ۴ درصد کارمزد به آن ها تعلق میگیرد  ودر صورت عدم مراجعه دانشجو بعداز اتمام سنوات تحصیلی، ترم ۴ (کارشناسی ناپیوسته و ارشد ) ویا ترم ۸ (کارشناسی پیوسته)  ،  برای انجام تعیین تکلیف این مبلغ به ۱۲ درصد افزایش خواهد یافت درضمن اقساط بازپرداخت وام بین 10 تا 15 ماهه می باشد. وچنانچه دانشجو بعد ازپایان فراغت ازتحصیل جهت تعیین تکلیف وام  به امور دانشجویی مراجعه ننماید از ارائه ی مدرک فارغ التحصیلی به دانشجو معذوریم. 

📣📣مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده وام ونحوه باز پرداخت📣📣

⭐️⭐️دانشجویان عزیز فرم هایی که بارگذاری میشود را باید پرینت گرفته وبعد از تکمیل کلیه مدارک  بعد از مرحله اول ثبت نام در سایت صندوق رفاه ( اطلاعیه ی شماره 2 ذکر گردیده) ،به امور دانشجویی تحویل نمایند. ⭐️⭐️ 

 

مدارک شامل 

تکمیل فرم تعهدضامن  بعد از انجام آن در دفاتر محضر اسناد وارسال اصل برگه تعهد محضری

فتوکپی از کلیه مدارک ضامن  که در محضر ارائه میدهد

 

 💥💥💥تذکر مهم💥💥💥

دانشجو در صورتی که در ترم قبل از درخواست وام مشروط باشد نصف مبلغ وام تعلق خواهد گرفت  ودانشجویان در هرمرحله از تحصیل که تقاضای انصراف داشته باشند ویا اخراج شوند باید کل وام های  اخذ گردیده را به صورت یکجا پرداخت نمایند وقابل تقسیط نخواهد بود .

 

🔴🔴توجه توجه 🔴🔴

 🌿🌿دانشجویان در صورتی میتوانند بعد از ثبت تقاضای اولیه در سامانه ،تقاضای نوع وام خود را ثبت نمایند که مدارک  به اموردانشجویی رسیده باشد ودر سامانه توسط امور دانشجویی ثبت گردد درغیر اینصورت سامانه اجازه تقاضای نوع وام را نخواهد داد 🌿🌿

💥یادآوری میشود تمام مراحل بالا برای دانشجویانی میباشد که تاکنون از صندوق وام دریافت نکرده اند ودانشجویانی که  یکبار تقاضای وام آنها ثبت گردیده نیاز به انجام امور ذکر شده  نمیباشد واین عزیزان فقط در سامانه تقاضای نوع وام خود راثبت نمایند ، کافی میباشد .💥

 

مشخصات ضامن :

۱-ضامن حتما باید از کارمندان رسمی یا پیمانی با ۵ سال سابقه باشد 

وارایه مدارک کارمند نظیر فیش حقوقی ،حکم کارگزینی ،وفتوکپی از شناسنامه وکارت ملی به محضر اسناد ویک نسخه جهت ارائه وارسال به دفتر دانشجویی

۲-بازنشستگان محترم در صورتی میتوانند ضمانت نمایند، که علاوه بر فیش حقوقی وفتوکپی از شناسنامه وکارت ملی ،از محل کارخود گواهی کسر از حقوق نیز ارائه دهند ودر آن ذکر گردد در صورتیکه دانشجو بعداز اتمام تحصیلات قادر به پرداخت نباشد از حقوق ضامن کسر گردد.

از مدارک فوق نیز باید به دفتر دانشجویی ،یک نسخه ارائه گردد.

ضامن به هیچ عنوان نمیتواند از اشخاص با شغل های آزاد باشد 

💥توجه 

به مدارکی که ناقص باشد وام تعلق نخواهد گرفت  وهیچ گونه مسئولیتی برعهده دانشگاه نیست 

وهم چنین اگر دانشجو شماره همراهی راارائه دهد که پاسخگو نباشد ،دانشگاه مجاز است که در صورت  تماس برای موارد احتمالی از پرداخت  وام به این دانشجو امتناع نماید 

دانشجویان عزیز، لطفا هرچه سریع تر بعداز ثبت نام اولیه در سامانه نسبت به ارسال کلیه مدارکی که خواسته شده بدون کسری اقدام نماید تا برای درخواست نوع وام مهلت داشته و حقی ضایع نگردد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.