All for Joomla All for Webmasters

بازدید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از کلاسهای مجازی جاری مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی موسسه

برگزاری آنلاین دوره های فتوشاپ و متلب با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، صبح روز پنجشنبه اول آبان ماه 1399 طی بازدیدی دوستانه از روند برگزاری دوره­ های مجازی فنی و حرفه ­ای با مدیریت مرکز مهارت آموزی مؤسسه آموزش عالی اشراق؛ از چگونگی فراهم نمودن بسترها و زیرساخت­های لازم  و اقدامات صورت گرفته، ابراز خرسندی نموده و از نزدیک با حضور مدرسان دو دوره فتوشاپ و متلب ( از مربیان خوشنام فنی و حرفه ای استان) از فضای کلاس و چگونگی آن را دیدن نموده و رضایت خود را اعلام کردند و اظهارداشتند : برای اولین بار جریانی ایجاد کرده ایم تا نگاه به مهارت را تغییر دهیم و بتوانیم ارزش واقعی مهارت را نمایان سازیم.

 برگزاری آنلاین دوره های فتوشاپ و متلب با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور

هاشمی افزود :  استان خراسان شمالی را دپارتمان ملی مهارت اصناف قرار داده ایم تا مدلی برای اصناف طراحی گردد که بر اساس آن شاغلین اصناف با اشتیاق به مهارت آموزی روی آورده و بدانند شرط ماندگاری و ارتقای روز افزونشان در کار ، در گرو ارتقای توان مهارتی شان است.

وی افزود : اگر نگاه به مهارت معطوف شود ، تمام صنوف به داشتن توان مهارتی افراد احساس نیاز خواهند کرد و در این صورت تقاضا بالا میرود و ارزش مهارت در اصناف ارتقا خواهد یافت.

ایشان تقاضامحوری برای تربیت نیروی انسانی را الزامی دانست و همچنین بر سنجش مهارت و دستیابی به گواهینامه مهارت توسط نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: کسب مهارت باید در ضمن کار و همیشگی باشد و در ادامه تاکید بر مدرک گرایی را موجب کاهش ارزش مهارت در جامعه دانست و گفت: امروز باید به توانمندی‌ها فکر کنیم و با تغییر نگاه استعدادیابی و هدایت فرزندان این مرز و بوم در مسیر درست رشد اتفاق بیافتد.

لذا مرکز مهارت آموزی موسسه آموزش عالی اشراق،  این نگاه مثبت را به فال نیک گرفته و در تلاش است تا با به روزرسانی مداوم دوره ها، گامی مؤثر در آموزش های راهبردی و فنی جامعه ی کار به ویژه دانشجویان گرامی که متخصصین حوزه های شغلی فردای جامعه خواهند بود، بردارد.

موسسه آموزش عالی اشراق نیز از سال گذشته ضمن عقد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نظر دارد تا با برگزاری دوره های مهارتی کاربردی به صورت رایگان یا با حداقل هزینه، شرایط لازم جهت آموزشهای مهارتی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و علاقمندان در این زمینه را فراهم نموده تا ضمن رفع نیاز های تخصصی و مهارتی منطقه و کشور، گامی موثر در ایجاد اشتغال بردارد. لازم به توضیح است در پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی نامه رسمی با ارزش و اعتبار بین المللی اعطاء می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.