All for Joomla All for Webmasters

راهنمای دانشجو جهت درخواست کارت دانشجویی برای اولین بار و درخواست کارت دانشجویی المثنی

درخواست کارت دانشجویی برای اولین بار

1- وارد پورتال دانشجویی شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

2- در بخش خدمات وارد بخش روال ها شوید .

3- روال درخواست کارت دانشجویی برای اولین بار را انتخاب نمایید.

4- در روال فوق بر روی دکمه درخواست جدید کلیک نمایید. بعد از بررسی اطلاعات درخواستی بر روی دکمه ذخیره و ارسال درخواست کلیک نمایید.

راهنمای مراحل روال به شرح ذیل می باشد:

بارگذاری عکس توسط دانشجو جهت صدور کارت: دانشجو می­بایست فایل اسکن عکس 3*4 (پرسنلی)  با پسوند jpg را بارگذاری نماید. تایید این مرحله به این معنی است که کارت شما توسط واحد صدور آماده و به امور دانشجویی تحویل شده است.

تحویل کارت به دانشجو توسط امور دانشجویی: دانشجو می­بایست جهت تحویل کارت خود با به همراه داشتن کارت شناسایی (کارت ملی و یا گواهینامه) به امور دانشجویی مراجعه نماید.

بایگانی درخواست کارت دانشجویی: درخواست دانشجو در امور دانشجویی بایگانی خواهد شد.

* قابل توجه دانشجویان محترم، در صورت غیر قابل استفاده و یا مفقود شدن کارت، صدور مجدد کارت مشمول هزینه می باشد. خواهشمند است در حفظ و نگهداری آن، کوشا باشید.

درخواست کارت دانشجویی المثنی- روال مشمول هزینه می باشد

1-  وارد پورتال دانشجویی شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

2- در بخش خدمات وارد بخش روال ها شوید .

3-  روال درخواست کارت دانشجویی المثنی- روال مشمول هزینه می باشد (علت صدور مجدد کارت در اطلاعات مورد نیاز روال الزامیست)را انتخاب نمایید.

4- در روال فوق بر روی دکمه درخواست جدید کلیک نمایید. بعد از بررسی اطلاعات درخواستی بر روی دکمه ذخیره و ارسال درخواست کلیک نمایید.

* قابل توجه است که علت صدور مجدد کارت (غیر قابل استفاده بودن کارت به دلیل شکسته شدن کارت و ... و یا مفقود شدن آن)در اطلاعات مورد نیاز روال الزامیست.

راهنمای مراحل روال به شرح ذیل می باشد:

تحویل کارت غیر قابل استفاده در صورت وجود به امور دانشجویی: در صورتی که کارت دانشجو به هر دلیلی غیر قابل استفاده است؛ می بایست کارت را به امور دانشجویی تحویل دهد تا ادامه مراحل صدور کارت انجام گردد. در صورتی که دلیل صدور مجدد کارت، مفقود شدن آن باشد، این مرحله توسط امور دانشجویی، تایید تا دانشجو بتواند ادامه مراحل را انجام دهد.

تحویل آگهی چاپ شده در روزنامه در صورت مفقود شدن کارت به کارشناس آموزش: در صورتی که علت درخواست صدور مجدد کارت، مفقود شدن کارت باشد؛ دانشجو می بایست آگهی مفقودی کارت دانشجویی خود را در روزنامه کثیر الانتشار چاپ و یک نسخه از آن را جهت ادامه مراحل به آموزش تحویل دهد و در غیر اینصورت، این مرحله توسط کارشناس آموزش تایید تا دانشجو بتواند ادامه مراحل را انجام دهد.

صدور کارت دانشجویی: تایید این مرحله به این معنی است که کارت شما توسط واحد صدور آماده و به امور دانشجویی تحویل شده است.

اعمال هزینه صدور کارت در کارنامه مالی دانشجو توسط واحد مالی (هزینه صدور برای مرتبه اول 100000ریال و برای مرتبه دوم به بعد 200000 ریال می باشد): هزینه صدور مجدد کارت به کارنامه مالی دانشجو اضافه خواهد شد.

تحویل کارت المثنی به دانشجو توسط امور دانشجویی: دانشجو می­بایست جهت تحویل کارت خود با به همراه داشتن کارت شناسایی (کارت ملی و یا گواهینامه) به امور دانشجویی مراجعه نماید

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.