All for Joomla All for Webmasters

اطلاعیه شماره 4 در خصوص امتحانات

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی

نظر به اینکه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 همانند نیمسال گذشته به صورت مجازی برگزار می شود، لازم است به نکات زیر توجه نمائید:

1- امتحانات طبق برنامه امتحانی اعلام شده در پورتال دانشجویان برگزار خواهد شد.

2- فایل سوالات امتحان رأس ساعت آزمون در پورتال دانشجو بارگذاری شده و دانشجو می بایست آن را دانلود کند و پس از پاسخ به امتحان و قبل از اتمام وقت آزمون آن را در پورتال خود بارگذاری نمائید.

3- با توجه به اینکه امتحانات مجازی نیاز به اینترنت و یک وسیله الکترونیکی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و یا موبایل هوشمند دارد، حتماً قبل از امتحانات لوازم مورد نیاز را فراهم نمائید.

4- جهت دانشجویانیکه به هر دلیل از امکانات فوق برخوردار نیستند سایت موسسه برای برگزاری امتحانات تجهیز خواهد شد و لازم است حتماً دو روز قبل از آزمون جهت رزرو سیستم و برنامه ریزی لازم و امتحان در محل موسسه ب واحد آموزش (آقای امیری داخلی 143) هماهنگ نمایند.

5- پاسخنامه امتحانات حتماً باید در برگه A4 سفید نوشته شده و در بالای تمام صفحات نام و نام خانوادگی دانشجو / نام درس / نام استاد نوشته شود . در هر صفحه حداکثر 16 خط پاسخ داده شود . از پاسخ با فرمتهای دیگر و در اوراقی مانند دفتر، سررسید و هر برگ دیگری بجز برگه A4  سفید خودداری نمائید.

6- دانشجو می بایست درمدت زمان آزمون پاسخ را نوشته و پس از گرفتن عکس واضح ، روشن و کامل از تمام صفحات قبل از تمام شدن زمان آزمون در پورتال خود بارگذاری نمائید.

7- قبل از ارسال فایل پاسخنامه حتماً از وضوح و خوانا بودن تصاویر ارسالی اطمینان حاصل نمائید.

بدیهی است دانشجویانی که در زمان مقرر در آزمون شرکت نکرده و پاسخ سوالات را بارگذاری نکنند غائب تلقی خواهند شد.

اخبار امتحانات در کانال و سایت موسسه اطلاع رسانی خواهند شد . لطفاً از مراجعه به مراجع و گروههای مجازی دیگر خودداری شود

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.