All for Joomla All for Webmasters

اطلاعیه شماره سه امتحانات- راهنمای شرکت در امتحانات پایان ترم بصورت مجازی

نکات قابل توجه :

  • بر روی کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود نرم افزار Adobe Reader  (برای باز نمودن فایل سوالات امتحانی)، مروگر بروزرسانی شده (ترجیحا گوگل کروم) و ابزار کاهش حجم فایل تصویر پاسخنامه (در صورت نیاز) نصب نمایید.
  • در صورتیکه زمان امتحان فرا نرسیده باشد ، در ستون مربوط به امتحان (شکل دوم) پیغام فعال نمی باشد را مشاهده می نمایید.
  • در صورت بارگذاری درست فایل پیغام "فایل با موفقیت بارگذاری شد"  نمایش داده می شود.
  • در صورت بارگذاری درست فایل پیغام "فایل با موفقیت بارگذاری شد" اشتباه فایل، می توانید فایل را حذف (با انتخاب دکمه حذف فایل در شکل قبل) و مجددا بارگذاری نمایید.
  • حجم فایل بارگذاری شده می بایست 1MB باشد بنابراین در صورت حجم بالای فایل ابتدا حجم آن را کاهش، سپس بارگذاری نمایید. برای این منظور می توانید از سایت http://www.resize-photos.com/ یا اپلیکیشن CamScanner  در گوشی موبایل (و یا هر ابزاری که برای این منظور با آن آشنا هستید) استفاده نمایید. (راهنمای کاهش حجم فایل در پیوست، شایان ذکر است هنگام کاهش حج فایل حتما کیفیت فایل از نظر خوانایی تصویر، بررسی و سپس اقدام به بارگذاری نمایید.)
  • دانشجویان می بایست در نظر داشته باشند که حداکثر تعداد فایل های بارگذاری شده، 6 فایل می باشد بنابراین برای راحتی کار، تا حد امکان پاسخنامه امتحان به حداقل تعداد برسد.
  • با توجه به اینکه پس از پایان مدت آزمون دسترسی به صفحه آزمون امکان پذیر نیست لذا از مدت زمان امتحان، زمانی را برای بارگذاری فایل در نظر گرفته و تا حد امکان جهت جلوگیری از ترافیک پس از اتمام امتحان نسبت به بارگذاری تصویر پاسخنامه خود اقدام و این امر را به دقایق پایانی امتحان موکول نفرمایید.
  • واحدهای پاسخگو به تماس دانشجویان در بازه زمانی امتحانات در خارج از ساعات اداری :

    روزهای شنبه از 7:30 تا پایان زمان آخرین امتحان همان روز و سایر روزهای هفته از 15:15 تا پایان زمان آخرین امتحان همان روز

    واحد مالی داخلی 104

    واحد انفورماتیک داخلی 111 یا 112

    واحد اموزش داخلی 143

 راهنمای کاهش حجم فایل

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.