All for Joomla All for Webmasters

"خیلی مهم " اطلاعیه جدید در خصوص وام دانشجویی

  1. حداقل مبلغ لازم جهت افتتاح سپرده برای هر یک از دانشجویان معرفی شده، 300هزار ریال تعیین گردیده است ، که بدین منظور، سپرده شماره 799 (به جای سپرده 700) ایجاد شده است. بدیهی است موجودی اضافه سپرده قبلی توسط مشتری قابل برداشت می باشد.
  2. الزامی به افتتاح سپرده برای ضامن/ ضامنین معرفی شده از سوی دانشجو نبوده و صرفا تعریف اطلاعات مشتری برای ایشان کفایت می کند.
  3. پذیرش ضامن / ضامنینی می بایستی مطابق یکی از موارد اعلامی در شیوه نامه صورت پذیرد. (مواردی چون کارمند با گواهی حقوقی( اعم از کسر قسط یا بدون کسر قسط) و کاسب با پروانه کسب معتبر و ترجیحا دارای حساب فعال نزد سیستم بانکی). همچنین برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته، گواهی کسر اقساط افراد بازنشسته بعنوان ضمانت مورد پذیرش قرار می گیرد.
  4. تکمیل پرونده تسهیلات دانشجو می بایست در شعبه انتخابی دانشجو با در نظر گرفتن اولویت و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد و از موکول نمودن آن به زمان های بعدی جدا پرهیز گردد.
  5. اهم مدارک قابل ارائه توسط دانشجو ( اصل و کپی صفحه اول شناسنامه، اصل و کپی پشت و روی کارت ملی دانشجو و ضامن / ضامنین ، گواهی حقوقی ضامن/ ضامنین یا تصویر جواز کسب معتبر بهمراه اخذ یک برگ چک صیادی وسیله پرداخت بمیزان کل مبلغ تسهیلات از ضامن) و فرم های مورد توافق در تشکیل پرونده می باشد و شعب از دادن فرمهای تکمیل مدارک و دریافت مدارک اضافی( نظیر سفته و فیش قبوض و ...) خودداری نمایند.
  6. بمنظور همکاری و تعامل هر چه بیشتر با دانشجویان، از ابراز برخی ایرادات غیر موجه نظیر عدم تعویض شناسنامه / کارت ملی( با اخذ استعلام ثبت احوال صحت مندرجات آن قابل تایید است) که باعث ایجاد اخلال در روند تشکيل پرونده دانشجو می شود، خودداری گردد.
  7. همکاران محترم شعب در خصوص بیمه عمر پرداختی به دانشجویان اطلاع رسانی کامل نمایند که مبلغ واریزی مربوط به تعداد تمامی نیمسال های باقیمانده از تحصیل بوده که به منظور رفاه و عدم مراجعه مجدد دانشجو در ترم های آتی، همزمان با انعقاد قرارداد تسهیلات بصورت یکجا اخذ می شود. بدیهی است بررسی برگشت ما به التفاوت مبلغ بیمه عمر( در صورت عدم برخورداری از تسهیلات آتی)، از زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی امکان پذیر خواهد بود.
  8. با توجه به اینکه فرصت ثبت نام و تکمیل پرونده دانشجو نزد دانشگاه ها محدود می باشد، لذا تسریع در بررسی و پرداخت تسهیلات دانشجویان بیش از پیش مورد توجه شعب قرار گیرد.
  9. برای آن دسته از دانشجویانی که ترم اول سال تحصیلی جاری از تسهیلات بانک بهره مند شده( به تعبیری "تعداد وام دریافتی" ایشان در سامانه عدد 1 می باشد) و برای نیمسال دوم تحصیلی 2-98-97 در سامانه تعاملی صندوق رفاه به بانک معرفی می شوند، در صورتیکه قرارداد قرض الحسنه و مبلغ بیمه عمر قبلا برای کل دوره تحصیل دانشجو تنظیم و اخذ شده است. شعبه مربوط می بایستی با اخذ استعلام وضعیت دانشجو و ضامن / ضامنین از سامانه بانک مرکزی، در ثبت و رکورد دانشجو در اینترانت به شعبه عامل پرداخت (3010) تسریع نماید.
  10. با توجه به اینکه مشتری مداری و رضایت مندی مشتری از شعائر و سرلوحه اهداف این بانک می باشد، از بکار بردن هر گونه الفاظ خارج از شان بانک و عرف اخلاقی برای مشتریان بویژه دانشجویان محترم خودداری گردد.
  11. در ثبت دستور پرداخت مستمر، درج کد ملی دانشجو در شرح سند مربوطه بمنظور شناسایی مبالغ واریزی مرتبط با هر دانشجو به سپرده دانشگاه نزد این بانک، الزامی می باشد.
  12. با توجه به اینکه روز پنجم هرماه، آخرین موعد انتقال وجوه تسهیلات ماه قبل دانشجویان به حساب دانشگاه معرفی کننده می باشد، لذا به منظور صحت انجام لینک به سپرده دانشگاه مربوطه، شعب موظفند از ثبت سیستمی دستور پرداخت مستمرانتقال وجوه از حساب دانشجویان، اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم انجام موضوع موصوف، نسبت به پیگیری و رفع مشکل انتقال وجه اقدام لازم معمول فرمایند.

شیوه نامه اجرایی وام و فرمهای مربوطه 

شیوه نامه اجرایی وام

فرمهای مربوطه

 امور مالی

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.