All for Joomla All for Webmasters

شرح وظایف مدیریت اداری مالی

1. دریافت و بررسی فاکتورهای طبقه بندی شده مربوط به مسئولین تنخواه
2. بررسی پرداخت فاکتورهای خارج از تنخواه با تائید ریاست و ثبت چک و پرداخت آن
3. نگهداشتن حساب تنخواه و پرداخت از تنخواه بابت موارد هزینه شده .
4. بررسی صورت مغایرت بانکی و پرداخت فاکتور های روزمره
5.بررسی و ثبت فاکتورهای تنخواه و نقدی یا چک در سند حسابداری
6. نگهداری و تنظیم اعتبارات و تعهدات و حساب
7.نگهداری و تنظیم دفاتر حساب های دریافتی و پرداختی موسسه
8.محاسبه و ثبت حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی و وارد کردن شماره حساب و مبالغ حقوق در نرم افزار ارسال به بانک
9.تهیه و تنظیم گزارش مالی و ارائه آن به معاونت مربوطه و ریاست موسسه و مقامات ذیصلاح
10.ثبت مبالغ حقوق و دستمزد در نرم افزار امور مالیاتی و ارسال به امور مالیاتی جهت پرداخت
11.اجرای گزارش های توجیهی به ریاست موسسه در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر
12.دریافت ماهانه فایل کارکرد پرسنل و ارائه به ریاست موسسه
13.دریافت فایل ورود و خروج جهت ساعات اضافه کار و پرداخت آن بصورت ماهانه
14.وصول درآمدهای موسسه و نگهداری دفتر بانک و ثبت و تنظیم آن
15.برنامه ریزی و رسیدگی به هدف های اجرائی دانشگاه و چگونگی گردش کار و روشهای اجرای آن در واحد های مختلف
16.نظارت بر ثبت و جمع بندی مرخصی روزانه و ساعتی و ماموریت های اداری در بازه زمانی سه ماهه و اقدام جهت پرداخت حق ماموریتهای صورت گرفته
17.برنامه ریزی جهت جهت ارتقاء سرمایه انسانی از طریق آموزش های ضمن خدمت جهت پرسنل موسسه
18.نظارت بر ثبت اظهارنامه مالیاتی بصورت سالیانه جهت اداره امور مالیات
19.محاسبه سنوات و حقوق و معوقات کارکنان تعدیل شده و برنامه ریزی جهت تامین نیروی انسانی مورد نظر با تائید ریاست و معاونین ذیصلاح
20.هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحد های تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
21.بررسی و تائید فاکتورها و درآمدها بصورت  فصلی در سامانه صورت معاملات فصلی امور مالیاتی
22.بررسی و نظارت سند های حسابداری قبل از انتقالبه دفاتر روزنامه و کل ( در بعضی مواقع ثبت انتقال هم با خود بنده می باشد)
23.انجام کلیه امور مربوط به بیمه و تامین اجتماعی
24.انجام مشاوره و استعلامات لازم از طریق وکیل حقوقی موسسه در خصوص کلیه قراردادهای موسسه و تنظیم سوابق لازم
25.بررسی و نظارت بر مرتب سازی و بایگانی سندهای حسابداری
26.نظارت بر عملکرد پرسنلی که جهت امور جاری موسسه مراجعه حضوری به بانک دارند.
27.پاسخ به مراجعات حضوری و تلفنی همکاران ، اساتید حق التدریس و دانشجویان

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد محفوظ است.