انتخاب واحد |
1400/11/10 لغایت 1400/11/14 |
شروع کلاسها |
1400/11/17 |
حذف و اضافه |
1400/12/01 لغایت 1400/12/05 |
نحوه پرداخت شهریه ترم بهمن 1400 کلیه مقاطع امکان انجام انتخاب واحد از طریق سیستم منوط به پرداخت حداقل شهریه اولیه به صورت علی الحساب، فقط در تاریخهای تعیین شده توسط واحد مالی و باز شدن پرتال دانشجو می باشد، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت انتخاب واحد ترم بهمن خود می بایست مبلغ 15.000.000 ریال و مابقی دانشجویان مبلغ 7.000.000 ریال (بصورت علی الحساب) از تاریخ (6 بهمن لغایت 10 بهمن 1400 فقط از طریق پرتال دانشجویی) پرداخت نمایند. اضافه می نماید الباقی شهریه می بایست پس از حذف و اضافه و مشخص شدن میزان کامل بدهکاری تا تاریخ 1401/03/25 تسویه گردد.
|
راهنمای انتخاب واحد اینترنتی مرحله يک :
1- ورود به سایت موسسه به آدرس:www.eshragh.ac.ir
2- از صفحه اصلی پورتال موسسه، قسمت لینکهای سریع، منوی برنامه درسی و امتحانی می توانید ، برنامه کلاسي و برنامه امتحانات رشته و مقطع خود را دانلود نمائيد .
توجه : فايل هاي فوق با پسوند Pdf ذخيره شده اند ، لذا از نرم افزار Acrobat Reader استفاده نماييد .
3 - شماره دروس ( کد درس ) و گروه دروس انتخابي مورد نظر خود را ، با توجه به دروس ارائه شده ترم ، برنامه کلاسي و برنامه امتحانات ، در برگه اي يادداشت نمائيد تا در زمان انتخاب واحد دچار مشکل نشويد .
4-کلیه دروس ارائه شده به همراه کد درس و گروه در بخش پرتال دانشجویی- منوی گروه های مجاز درسی نیز قابل دریافت می باشد.
مرحله دو : بعد از پرداخت مبلغ حداقل شهریه تعریف شده جهت انجام انتخاب واحد :
1 - در سايت فوق ، گزينه پرتال دانشجويي را کليک نماييد
2- شماره دانشجويي خود را در قسمت مربوطه وارد نمائيد .
3- در قسمت رمز ورود ، شماره رمز ورود خود را وارد نمائید.
4 –از گزينه (tab) آموزشي ، گزينه « انتخاب واحد » را کليک کنيد .
5- دکمه Ctrl + F را فشار دهيد و در قسمت Find ، شماره درس مورد نظر را جستجو نماييد .
6- شماره گروه ، درس انتخابي خود را ، در رديف شماره درس مربوطه ، تايپ نماييد و در مربع کنار شماره درس علامتü را مشاهده نماييد .
7 – بعد از پايان انتخاب واحد ، دکمه اعمال را کليک نماييد و يا دکمه Enter. را فشار دهيد .
8 از گزينه (tab) مالي ، گزينه « تائيد مالي ترم » راکليک کنيد و در صفحه مربوطه دکمه « نمايش تائيديه مالي » را کليک نماييد .
9- با استفاده از Ctrl+P ، ازگزارش انتخاب واحد ، print تهيه نماييد .
اخذ دروس به خصوص پروژه و کارآموزی فقط باید با کد گروه رشته تحصیلی دانشجو اخذ گردد و در صورت اخذ با سایر گروه ها و رشته ها مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده دانشجو خواهد بود.
موسسه آموزش عالي اشراق –آموزش و مالی-5 بهمن 1400
دانشجوی گرامی
با آرزوی سلامتی، شروع امتحانات موسسه از مورخ 21 دی ماه 1400 خواهد بود. لذا نسبت به پرداخت معوقه های شهریه خود تا 15 دی ماه 1400 اقدام نمائید.
از آنجاییکه امتحانات نیمسال اول 1401-1400 به صورت مجازی برگزارخواهد شد، بدیهی خواهد بود در صورت عدم پرداخت شهریه، پرتال دانشجویی شما بسته شده و امکان شرکت در آزمون ها وجود ندارد.
❇️ مدیریت فرهنگی-اجتماعی و مجمع انجمن های علمی-دانشجویی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با همکاری موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد برگزار می کنند :
? ویژه برنامه جشن شب یلدا ?
? استندآپ کمدی
? حافظ خوانی
? تئاتر زنده
? تجلیل از برگزیدگان مسابقه یه قدمی یلدا
? برگزاری مسابقه ویژه شب یلدا
? با اهدای بیش از 20 جایزه نفیس ?
⏰ زمان دوشنبه 29 آذر ماه ساعت 20
? اتاق فرهنگی سامانه مجازی دانشگاه :
https://www.itm-system.ir/ch/fanimohandesi.farhangi
(هنگام ورود گزینه مهمان را بزنید)
✳️ از تمامی شما دانشجویان موسسه آموزش عالی اشراق دعوت به عمل می آید تا در این جشن شرکت نمایید.
? روابط عمومی موسسه آموزش عالی اشراق
? @eshragh.ac.ir
جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی (رشته حقوق یکشنبه 1400/09/07 ساعت 11 صبح و گروه های روانشناسی، عمران و معماری در ساعت 12 در سالن اجتماعات) برگزار گردید.
معاونت محترم دانشجویی، به منظور ارتباط هرچه بهتر با دانشجویان، مدیریت مراسم را بر عهده داشته و ایشان خوشامدگویی ای را به حضار ابراز نمودند.
سرپرست محترم آموزش، پس از خوشامدگویی موضوعاتی را پیرامون مسائل آموزشی و مالی دانشجویان مطرح نمودند.
مدیر محترم آموزش، تمامی مسائل آموزشی از قبیل رعایت پیش نیاز ها در طی تحصیل، انتخاب واحد و ... را بیان نمود.
خانم هاله حاتمی مدیر گروه حقوق در جلسه حضور داشتند و مسائل آموزشی مربوطه را بیان نمودند.
خانم مرضیه حاتمی به نمایندگی از مدیران گروه مسائل مربوط به مدیریت درون گروهی را به اطلاع دانشجویان رساندند.
خانم مهندس فاتح، تمامی مسائل مربوط به فضای مجازی (سایت و پورتال دانشجویی) را برای دانشجویان به صورت تصویری بیان نمود.
گزارش تصویری مراسم معارفه و توجیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد (پنجشنبه 1400/09/11ساعت 11 صبح در اسکای روم) برگزار گردید.
با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزان
روابط عمومی دانشگاه اشراق
نحوه ورود دانشجویان به پورتال دانشجویی صندوق رفاه
و
سوالات مربوط به ثبت نام وام دانشجویی
دانشجویان متقاضی وام، نسبت به مطالعه دقیق فایل های فوق اقدام و در صورت بروز هرگونه مشکل خارج از موارد اعلام شده با شماره 05832285701 داخلی 104 تماس حاصل نمائید.
واحد شهریه
جناب آقای مهندس امیدیان
استاد بزرگوار دانشگاه اشراق
انتصاب شایسته شما را به عنوان ریاست مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مانه و سملقان تبریک عرض می نمائیم.
دانشگاه اشراق
*وام دانشجویی*
جهت ثبت نام وام دانشجویی به آدرس bp.swf.ir مراجعه نمائید.
****************
بعد از ورود به آدرس فوق، صفحه ذیل برای شما نشان داده می شود.
نام کاربری و رمز عبور کدملی شما می باشد.
پس از ورود به سامانه صفحه ذیل نمایش داده می شود که بایستی شماره همراه خود را وارد نموده و دریافت کد صحت سنجی را انتخاب کنید تا کد برای شماره شما ارسال گردد، بعد از دریافت کد در قسمت پایین بایستی کلمه عبور خود را تغییر دهید.
بعد از تایید مرحله فوق وارد پرتال خود می شوید.
در این قسمت بایستی درخواست وام را انتخاب نموده و وارد شوید.
در قسمت نوع وام درخواستی "شهریه (وام صندوق رفاه می باشد)- شهریه غیرانتفاعی بانک قرض الحسنه مهر (وام بانک مهر می باشد)"، وامی که مدنظر خودتان می باشد (شرح وام ها در پایان قرارداده شده) را انتخاب نموده و در قسمت پایین مجدد شماره همراه را وارد نمایید تا کد صحت سنجی ارسال شود و در قسمت مربوطه قرار دهید و ثبت درخواست را انتخاب نمایید.
درصورت مشاهده پیام ذیل (در صورت انتخاب وام بانک مهر) منتظر پیامک از صندوق رفاه جهت مراجعه به بانک باشید و (در صورت انتخاب وام شهریه) فرم های قرار داده شده در سایت را به همراه ضامن به دفترخانه رسمی برده و بعد از انجام اقدامات به مؤسسه تحویل نمائید.
*شرح وام شهریه و وام بانک مهر*
وام صندوق رفاه (شهریه) |
وام بانک مهر(شهریه غیرانتفاعی قرض الحسنه مهر) |
شرایط: 1. دریافت فرم های مربوطه از سایت و مراجعه به محضر همراه با ضامن کارمند (رسمی، پیمانی یا کارمند بازنشسته با ارائه گواهی کسر از حقوق در دفتر اسناد رسمی) 2. تحویل فرم های تکمیل شده و سند تعهد محضری به امور مالی در اسرع وقت جهت تأیید تکمیل ثبت نام. 3. نحوه بازپرداخت: 9 ماه پس از فارغ التحصیلی 4. مبلغ وام: کارشناسی 10.000.000 ریال و ارشد 20.000.000 ریال |
شرایط: 1. پس از دریافت پیامک تایید ثبت نام وام بایستی منتظر پیامک از صندوق رفاه جهت مراجعه به بانک باشید. 2. نحوه بازپرداخت: بلافاصله پس از فارغ التحصیلی 3. مبلغ وام: کارشناسی 10.000.000 ریال و ارشد 20.000.000ریال |
درصورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05832285701 داخلی 104 تماس حاصل نمائید.
با تشکر
واحد اداری و مالی مؤسسه آموزش عالی اشراق
برگزاری کارگاه های مهارتی آموزش های الکترونیکی
توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران(یادا)
با توجه چشم انداز تغییر و تحولات شیوه های آموزش عالی در آینده و همچنین شرایط فعلی برگزاری کلاسهای دانشگاهی، ارتقاء سطح توانایی اساتید در خصوص آموزشهای الکترونیکی، کیفیت برگزاری کلاسهای مجازی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. لذا موسسه آموزش عالی اشراق طی هماهنگی انجام شده با انجمن یادگیری الکترونیکی ایران(یادا) و بهره مندی از اساتید این انجمن اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی با عناوین "فنون تدریس در محیط یادگیری الکترونیکی" و " سنجش و ارزیابی در محیط یادگیری الکترونیکی" جهت کلیه اساتید موسسه نمود. همچنین نظر به نقش بسیار تعیین کننده پشتیبانی از برگزاری آموزشهای دانشگاهی در شیوه آموزشهای مجازی کارگاهی تحت عنوان "پشتیبانی آموزشهای الکترونیکی" نیز جهت پرسنل اجرایی و پشتیبانی این شیوه از آموزشهای توسط انجمن مذکور برگزار گردید. لازم به توضیح است انجمن یادا با داشتن اساتید مجرب و برجسته کشوری دارای تجربیات گسترده و فراوانی در بخش آموزشهای الکترونیکی بوده و مورد تائید کارگروه آموزشهای مجازی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری می باشد.
روابط عمومی موسسه آموزش عالی اشراق