اطلاعیه وام صندوق رفاه نیم سال دوم ( مهلت ثبت نام از 3 لغایت 16 اردیبهشت 1405 می باشد )
توجه ثبت نام و بارگزاری مدارک قبل و بعد از بازه زمانی اعلام شده به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .
به اطلاع کلیه دانشجویان محترم میرساند :
دانشجویان می توانند از تاریخ 3 لغایت 16 اردیبهشت ماه وارد سایت شده و مراحل زیر را اجرا نمایند :
سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان
1- دانشجویانی که متقاضی دریافت وام دانشجویی (صندوق رفاه) برای بار اول می باشند بایستی گزینه ثبت نام را انتخاب و اطلاعات خود را تکمیل نمایند .
2- دانشجویانی که قبلا درخواست وام خود را در ترم های گذشته ثبت نموده اند در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند ، بایستی از قسمت پنجره خدمات دانشگاهی وارد و رمز یکبار مصرف دریافت نمایند و سپس از قسمت تسهیلات، گزینه ثبت درخواست وام (وام شهریه) را انتخاب و درخواست خود را ثبت نمایند.
۳_ دانشجویان می بایست از طریق سایت و شبکه های اجتماعی دانشگاه ، فرم مربوطه و سند تعهد محضری را دریافت و پس از تکمیل اطلاعات همراه یک ضامن به محضر مراجعه و سپس بعد از بارگزاری فرم های نام برده در سامانه یکپارچگی صندوق رفاه ، فرم سند (برای اولین ثبت نامی ها )و فرم مربوطه را تحویل واحدفرهنگی دانشجویی داده شود .
توصیه می شود جهت سهولت مراحل در بازه زمانی اعلام شده از سیستم کامپیوتری یا لپ تاب استفاده کنید .
توجه : مراحل توسط دانشجو انجام میشود.
لازم به ذکر : راهنمای تصویری کلیه مراحل در لینک زیر فعال و قابل دانلود می باشد :
آیین نامه و فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی
امور وام
